eerste aanspreekpunt
Annemieke: “Bij het Klantcontactcentrum zijn mijn collega's en ik het eerste aanspreekpunt voor de bewoners van Woonwaard. Dat betekent dat zij ons telefonisch, online of per post kunnen benaderen met hun vragen, reparatieverzoeken of andere zaken waar ze tegenaan lopen. De vragen variëren van lekkende kranen en overlast in de wijk tot isolatievraagstukken.
goed luisteren
Als ik denk aan hoe thuis bij mij begint, vind ik het belangrijkste dat wij openstaan voor communicatie en luisteren naar de problemen van de bewoners. Wij bij het KCC kunnen mensen een fijn thuis bieden door goed te luisteren naar de klantvraag en daarop te anticiperen. We bedenken waar de vraag het beste thuishoort, zodat onze interne of externe collega's de klantvraag kunnen oppakken en er een oplossing komt.
mooie momenten
Ik herinner me een mooi moment waarop ik werd gebeld door een oudere dame die haar sleutel van de meterkast was verloren. Zij was in paniek omdat ze niet genoeg geld had om het slot te vervangen. We hebben er toen voor gekozen om op kosten van Woonwaard dat slot te laten vervangen. Toen ik haar terugbelde, was ze heel erg dankbaar voor de goede zorg en de snelle handeling. Dit zijn de gesprekken die het werk bij Woonwaard zo mooi maken.
persoonlijke aandacht
Bij het Klantcontactcentrum sturen mijn collega's en ik na een moeilijk gesprek, of als we merken dat iemand zich eenzaam voelt, een bloemetje of een ansichtkaart. Gewoon persoonlijk naar de mensen zelf. We zien vaak dat daar hele positieve berichten op terugkomen en mensen zijn dan oprecht dankbaar met zo'n handgeschreven kaartje van Woonwaard.
trots op ontwikkeling
Ik ben trots op de ruimte die ik krijg om mezelf te ontwikkelen bij Woonwaard. Of dat nou op zakelijk vlak of persoonlijk vlak is, je wordt gezien voor wie je bent en daar waar je kan bijdragen, word je ook gevraagd. Zelf vind ik het erg leuk om te tekenen en creatief bezig te zijn. De ansichtkaarten die wij versturen, zijn dan ook door mij getekend.
prettige werksfeer
Wat ik ook mooi vind, is de fijne werksfeer bij het Klantcontactcentrum. Dat gaat echt gepaard met fijne collega's, heel veel plezier en uitdaging! De gesprekken zijn lang niet altijd even makkelijk, maar de sfeer op de afdeling is prettig en we proberen altijd het beste uit de dag te halen.

thuis begint bij jou
Bij Woonwaard begint thuis bij jou. In mijn functie betekent dit dat ik bijdraag aan het creëren van een thuis door goed te luisteren naar de bewoners en ervoor te zorgen dat hun problemen worden opgelost. Een thuis is voor mij een plek waar je tot rust kan komen, waar je je veilig voelt, waar je het warm hebt en droog. Dat ik mij zelf thuis voel bij Woonwaard komt omdat ik kan bijdragen aan een betere woonomgeving voor onze bewoners en omdat ik gewaardeerd word voor wie ik ben.”